Zona în care locuim este împânzită cu hypermarketuri, fiecare lanț de pe piață are măcar o reprezentanță aici, în sudul Bucureștiului. Așadar, avem de unde alege. Iar diversitatea a crescut simțitor de săptămâna trecută.
Vedeta cartierului este noul Mega Image Concept Store, locul care va fi, probabil, preferatul meu de-acum înainte. Am urmărit știrile despre inaugurarea de miercuri, 9 octombrie, am răsfoit pliantele găsite în cutia poștală și totul îmi suna foarte bine. Evident, trebuia să mă conving pe viu, așa că în week-end am ochit un ceas liber și am dat fuga să văd de-aproape "vedeta" :)
Mai întâi, un rezumat al comunicării oficiale: acest Concept Store de la Piața Sudului este cel de-al 253-lea Mega Image din țară și totodată cel mai mare dintre toate, se întinde pe aproape 2.000 de metri pătrați și scopul său declarat este "să ofere consumatorilor un confort crescut la cumpărături". (mai multe detalii AICI)
Bun, să trecem acum la impresiile autentice :) Am parcat chiar în față (prima oră e gratuită pentru clienții magazinului + a doua zi aveam să lăsăm mașina în spațioasa parcarea subterană, de peste 100 de locuri) și am intrat în clădirea de 3 etaje. Concept Store-ul este la parter, unde suntem întâmpinați cu standuri de flori :) Înțeleg că etajele vor fi deschise și ele curând, acolo urmând să fie o galerie comercială.
Apoi intrăm în supermarket. Și prima impresie e una de ... relaxare. Hala este aerisită, învăluită într-o lumină clară, aerul e modern, atmosfera e veselă, tinerii se încadrează perfect în peisaj, culoarele sunt largi, nimic nu e înghesuit, nici un raft nu țipă "ia repede ceva și fugi, că o să cad peste tine!" :)
Ne pregătim de "Grand Tour" și începem plimbarea pe lângă standul de fructe și legume. Le vedem pe toate cele clasice, plus câteva minuni rare / exotice, de genul morcovi violet, păstăi de tamarind, longan sau pak choi.
Apoi ne ia de nas un miros călduț de pîine bine coapă și ajungem la vitrina cu produse de panificație ... Mmm, putem lua câte una din fiecare?
Imediat lîngă, alt magnet al poftelor: cofetăria Ana Pan, unde se fac unele dintre cele mai bune prăjituri din București.
Valsăm ușor pe lângă zona de lactate, zîmbim unor tinere drăguțe care fac sampling cu diverse iaurturi și ajungem la pescărie. Mai întâi admirăm colțul cu sushi, apoi copiii privesc cu teamă racii care mișcă din clești, în timp ce noi privim cu poftă dorada și păstrăvii proaspeți, mai sunt și somon, ton, calcan, știucă, chefal, crap, midii, stridii etc.
Luăm o pauză? Nope, pentru că ajungem într-un alt punct fierbinte al Concept Store-ului Mega Image: măcelăria dominată de produsele gurmand. Adică finețuri gen pulpă de mânzat sau rib-eye Black Anguss, t-bone Aged Prussiana, carne de iepure, de struț, de bibilică, de prepeliță sau de pui roșu vegetarian.
De ce e deosebit acest fel de supermarket (Concept Store)? Pentru că printre standurile clasice (măcelărie, lactate, brânzeturi, fructe etc) se strecoară ici-colo "invitați", insule ale unor branduri separate, dar care se încadrează bine și în peisaj, și în lista de nevoi a multor clienți de Mega Image. Așa se face că în Concept Store mai găsim și următoarele standuri / colțuri:
- Chateau Blanc (panificație, patiserie)
- FruFru (paste, supe, sandwichuri)
- Delicii orientale (baclava etc)
- Dopo Poco (pizzerie)
- La Strada (înghețată)
De-asemenea, am observat standuri foarte bine organizare pentru produse bio, pentru produse de siluetă (Montignac, Dukan etc), pentru produse internaționale (o grămadă de brânzeturi), pentru delicatese (găsiți super-ciocolate, Bovetti de exemplu + sosuri by Jamie Oliver), pentru condimente și mirodenii (sunt sute de feluri, de multe nici nu auzisem :)) etc. Diversitate mare de tot, la fiecare raft am găsit chestii neîntîlnite în alte magazine din zona mea. De-asta spunea la început că, probabi, Concept Store-ul de la Piața Sudului va deveni prietenul meu bun :)
Am ajuns aproape de celălalt capăt al supermarketului, în zona de cosmetice / produse de curățenie etc. Dar să nu uit să vă spun despre vinoteca îmbietoare! Noi am pus ochii pe o sticlă vintage de Fetească Albă din 1989 :)
De obicei, la capătul unei ture de cumpărături într-un hypermarket, apropierea de casa de marcat seamănă cu o izbăvire, "pff, am terminat, bine că ies din nebunia asta!". Ei, de data asta n-a fost la fel. Pentru că plimbarea prin Concept Store-ul de la Piața Sudului mi-a făcut cu adevărat plăcere. Cum spuneam și la început, "de vină" par a fi culoarele aerisite, diversitatea de pe rafturi, produsele sofisticate și aerul modern al acestui Mega Image.
Mă voi întoarce cu drag!